Marshall Kilburn

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Marshall Kilburn op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

KlaasS 16-03-2021

Beter kan niet voor deze prijs

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

Ik heb voor deze box gekozen want hij is niet zwaar van gewicht kan hem met aux en en BT audio en kwaliteit is prachtig

Pluspunten

• Klein
  • Handig

EHDV 12-01-2020

Super speaker!! Top!!

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

Werkelijk en Top speaker!!!!Mooi vorm gegeven , Het geluid kun je naar eigen voorkeur aanpassen door middel van Bass en Treble knoppen die boven op de speaker zitten.Ook zit er een volume knop boven op en drie lichtjes voor z,n accu , blue tooth en input voor de bij geleverde jack (is voor als je muziek wilt luisteren via koptelefoon)en ook het aan / uit knopje zit boven op.Tevens is de speaker voorzien van een draagriem en hij is mooi vorm gegeven.Je kunt de speaker gebruiken via z,n accu (+/- 15 uren bij normaal gebruik ),en uiteraard ook gewoon via netstroom.De speaker is heel gemakkelijk te verbinden met laptop / mobiel. Kortom echt een Top speaker!!! Is zijn geld meer dan waard!!!!

Pluspunten

• mooi vorm gegeven
  • gebruikers vriendelijk
  • geweldige accu
  • geluid naar eigen voorkeur instellen
  • koptelefoon in/uit - en draagriem

Michel 27-07-2019

Perfect.

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

Heb gekozen voor de Marshall kilburn, daar ik van een warm geluid houd. En het design is zo mooi old skool. Pas perfect ik de huidige maatschappij waar alles tegenwoordig vintage is.
Je kan het geluid nog aan passen met de bass en treble knop.
Zit een mooie bass speaker in, en de klankkast is van hoge kwaliteit.
Kan hard zat en vervormd nagenoeg niet. Je hoeft niet met Bluetooth te verbinden, erveord namelijk een 3.5 Jack kabel meegeleverd, dus fuctioneerd.
Dit is me tweede exemplaar. Me eerste heeft waterscheiding opgelopen🙃

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Prima bass weergave
  • Perfecte batterij duur
  • Valt niet om op de boot
  • Stabiliteit

Minpunten

• Is misschien iets te zwaar
  • Is niet spat waterdicht

Peer P. tiberias 27-01-2018

Tof geluid, diepe bas, mobiel en sfeervol.

Geschreven voor: Marshall Kilburn

Oh wat heb ik getwijfeld tussen de Stanmore en de Kilburn. Vanwege het krachtigere volume en de mooiere middentonen is het toch de Stanmore geworden. Met name zang komt beter uit de verf.
Ik heb de Kilburn en de Stanmore intensief vergeleken. Met dance, house en instrumentaal vond ik de Kilburn lekkerder klinken. En hij heeft een hele goede batterij. Ik was toch meer naar een huiskamerbox op zoek, maar als mijn JBL Charge2 het ooit begeeft is de Kilburn DE opvolger!

Gonny 21-01-2017

Eyecatcher

Geschreven voor: Marshall Kilburn crème

Het is even een uitgave maar dan heb je ook een echte eyecathcer in huis!
De Kilburn van Marshall is eenvoudig aan te zetten. Naast de Aan Uit knop heeft hij een functie om Trebble Bass en Volume te regelen. Een handige draagbeugel en ziet er uiterst stoer uit.
Een accu voor 20 uur.

En dan het belangrijkste.
Wow... wat een mooi geluid!
Zelfs als je het volume helemaal open zet... helder geluid!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Geluid
  • Bedieningsgemak
  • Uiterlijk
  • 20 uur accu

fritsflow 02-09-2016

Een verademing

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

Eindelijk een speaker die heel zuiver klinkt. Geen "ruimtelijke effecten" wat ten koste gaat van de kwaliteit van de opname. Deze speaker klinkt zuiver en niet vermoeiend. Zelfs bij vol volume, bas en treble helemaal open is er nog geen hoorbare vervorming!
Bovendien zijn er een paar "ouderwetse" draaiknoppen voor Volume, Bass en Treble. Dat is echt een verademing en werkt veel beter dan in allerlei menu's moeten graven op je telefoon of speaker. Ook een ouderwetse aan/uit tuimelschakelaar: "uit" is ook echt "uit".
Accuduur van 20 uur (bij half volume) is ook perfect. Als je "nog maar" voor 4 uur stroom hebt gaat er een lampje branden. Bluetooth werkt feilloos maar er word ook een prachtig krul snoertje mee geleverd om je device aan te sluiten. De voeding zit in de speaker, geen losse stroomadapter dus, alleen een netsnoertje. Wel zo makkelijk.
Eigenlijk heeft dit ding precies wat je nodig hebt en niks meer.

Pluspunten

• Geweldig (zuiver) geluid
  • Gewone draaiknoppen
  • Mooi (subjectief)
  • Praktisch
  • Lange accuduur

Jeffrey 13-07-2016

draadloze speaker voor muziek liefhebbers.

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

De Marshall Kilburn is een zeer goede speaker die een gedetailleerde klank weergeeft. Heldere hoge tonen en midden tonen en een zeer diepe bas voor dit formaat speaker.

Eerst was ik in bezit van een Sony XB3 die ik in de winkel goed vond klinken voor zijn formaat. Alleen eenmaal thuis vond ik dat hij bij lage volume's hoge tonen miste. Hierdoor ben ik naar de winkel gegaan en stond ik voor de keuze om voor de JBL Xtreme of de Marshall Kilburn te gaan. Wat meteen opviel was dat de Marshall veel warmer klinkt dan de JBL en wat ik ook een groot plus punt vond is dat je zelf de tonen kunt regelen van de speaker door middel van de Treble en Bass knop. Wel heeft daarbij JBL de optie dat hij waterdicht is en dat je de telefoon er mee op kunt laden. De JBL was nog weer ongeveer 50 euro duurder dan de Marshall en daarbij komt dat ik de klank van de speaker belangrijker vind dan de opties.

Het uiterlijk ziet er zeer strak uit. Het eigen ontwerp van Marshall waar ze terecht niet van afstappen. Het enige nadeel vind ik van het ontwerp dat ze de knoppen niet geheel hebben verzonken in de behuizing dit kan een zwak punt zijn met reizen.

Accuduur heb ik nog niet kunnen testen wel draait de speaker momenteel al 6uur zonder problemen.

Voor een echte muziek liefhebber is dit een zeer mooie speaker en zou ik deze zeker ook aan kunnen raden.

DimDost 07-05-2016

Retro styling met superieur geluid

Geschreven voor: Marshall Kilburn zwart

Helaas stond er nog geen review op Kieskeurig, dus bij deze.

Uitleg score:
Geluidskwaliteit 9 - Zeer mooi geluid, geen 360 graden.
Mogelijkheden 8 - Geen (micro)USB poortje
Vormgeving 10 - Echte "gitaarversterker" stijl
Duurzaamheid 8 - Zeer degelijk, maar niet weer/water bestendig.

Ik was op zoek naar een goede bluetooth speaker en heb naar veel reviews gekeken en forums gelezen. Daarin kwam steeds naar voren dat deze speaker van Marshall een erg mooi geluid heeft, en dat klopt.

Deze speaker heeft een heel zuiver geluid, mooie heldere hoge tonen en midden-klanken en een strakke bass. Wat voor mij vooral doorslaggevend was zijn de bass en treble knoppen, zodat je nog beter het geluid aan de muziek kan aanpassen. En je hebt daarvoor geen apps nodig zoals op sommige producten.

Je hoort wel heel duidelijk dat de muziek uit één richting komt, niet zoals bij een surround systeem of een bluetooth speaker die 360 graden geluid hebben. Toch vult het geluid de ruimte erg goed. De speaker kan erg hard zonder dat het geluid vervormt. Het volume en de kwaliteit is wel afhankelijk van wat je afspeelt. Radio vanaf het internet of spotify en mp3's met een normale of hoge bitrate klinken uiteraard gewoon goed, maar het geluid van bijvoorbeeld een slecht youtube filmpje met lage bitrate zal niet mooi klinken, dat is logisch.
De speaker klinkt bij verschillende soorten muziek even goed, of het nou rock, jazz, pop, techno, klassiek of vocal is.

Koppelen via bluetooth gaat makkelijk of via de bijgeleverde kabel direct aan je smartphone, mp3 speler of laptop. Simpele en eenvoudige bediening.

De speaker is zeer degelijk gebouwd met mooie materialen en voelt heel prettig aan. Het design is uiteraard wel iets waar je van moet houden en het past misschien niet in ieders interieur.

Dit is ook een speaker om in je huis of tuin te zetten en niet zo zeer geschikt om in je backpack mee te nemen want hij weegt een stevige 3 kilo. Ook is de speaker niet water of weer bestendig, dus mee naar het strand is niet aan te raden, daar zijn geschiktere speakers voor.

De batterijduur is erg hoog, zo'n 20 uur gemiddeld volgens de specificaties, maar dat heb ik nog niet kunnen testen. Een klein nadeel zou kunnen zijn dat je niet kunt zien hoe leeg de batterij is, behalve dat het batterij lampje gaat knipperen als hij nog 20% power heeft.

De speaker heeft geen (micro)USB poort, alleen een gewone stroomkabel. Dus je kunt niet je smartphone eraan opladen.

Al met al veel lof voor deze mooie speaker, gemaakt door het bedrijf dat al decennia veel verstand heeft van versterkers en speakers en dat is te merken. Een absolute aanrader!